fortsättniggggggggggg..

Eftersom jag bor på "nere" gården. Så säger vi här hemma förstås. Upp till tvättstugan, såklart. Men de som bor över oss på den "grönagården" med alla de gröna dörrarna och balkongerna. De måste ju låta lite, "Älskling, jag går jag ner till tvättstugan då" Och det är ju bara helt fel. Upp till tvättstugan, original since 1992. Now and forever. Or until I move. Skulle aldrig flytta till den andra gården. Skulle isåfall fortsätta säga det enda rätta. Och vad skulle folk tro om mig då. Mentalt stabil va. Good for you. Nä, "råsa gården" aka. nere gården. Det är for life. Eller tills jag flyttar till min bachelorette lya som sagt. Inte i Ösmo kan jag tillägga. Okej. Hej.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vem vill inte leva ungkarlsliv i ösmo..?

2009-08-07 @ 17:20:15
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0