Biblioteket.

Jag och Louie är väldigt charmiga. Vi måste spendera två timmar i Nynäshamns centrum för att vi inte orkar gå hem innan Louisa ska klippa sig.
Vad tror ni vi gör, vi går till Biblioteket och chillar. Bara sådär råkar vi låna sexton skivor sammanlagt som egentligen är helt onödiga eftersom allt nu för tiden finns på älskade spotify och ställer oss vid "drop-in datorerna" där man får stå i femton minuter varav 13 minuter säkert har gått.

Imorrn ska vi ha picknick på Nicksta, jaaaaaa nicksta. Jag älskar Nicksta, säkert, eller får iaf försöka eftersom jag ska spendera en hel dag där med min klass som förövrigt är väldigt bra på att komma överens. Det är ett litet minus kanske men annars är den bra, faktiskt. 

Femton minuter har säkert gått nu, oj jaa nästan tjugo. Harrreeeeeeeeeeeeee! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0