ALLSÅNG PÅ NICKSTA ESMK2

Nu skiter jag i att jag sa att jag skulle klistra in filmen i inlägget där nere, här kommer min sammanfattning av filmerna från allsången på Nicksta!

Filmen är ett mästerverk och kommer inom kort säkerligen att nomineras till diverse priser, exempelvis sägs Oscarsstatyetten vara på väg till Sverige i skrivande stund.

Skämt åsido. Det tog mig tre timmar. Så kolla på hela! Slutet är bäzt, vi blir lyckliga allihopa av det. Älskar mina estettjejer.

Nu är vi hemma hos Finnen och har precis upplevt finsk husmanskost i kulinarisk anda. Vi har även knåpat på en härlig dikt som vi kanske delar med oss av senare om vi är riktigt snälla.

Puss på er alla!



Kommentarer
Postat av: borkolas

den där videon är ett mästerverk om jag får säga det själv

2009-08-22 @ 12:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0